Friday, October 29, 2010

Can't Believe I just got this lol!

So I got one of these off Craigslist for $100!!

I've never owned a Mac before, because I really have always been a Microsoft fanboy, but I could not resist the funny, unique design!! It's pretty slow, but its fun to just mess around with.


800 Mhz
512 MB RAM
32 MB Graphics Card
120 GB HD (Upgraded from 20, lol!)

So yeah, basically just to play around with, but the monitor is really good looking and it works for extra storage, basic tasks!!!

Pretty funny huh?

23 comments:

  1. I want a macbook, so I'm jealous.

    ReplyDelete
  2. Thanks guys!! Yeah it's not as fast as like a macbook or anything, but still just as fun!!

    ReplyDelete
  3. cool! Mine broke some month ago :(

    ReplyDelete
  4. I once bought an Apple G3 from the thrift store for about $15. Worked well too

    ReplyDelete
  5. wow thats an awesome bargain. Looks great.

    ReplyDelete
  6. they should pay you to get one of this

    ReplyDelete
  7. looks like a pretty interesting investment

    ReplyDelete
  8. whaaaat?! for 100 bucks? damn thats awesome!

    ReplyDelete
  9. Nice! Looks pretty good for playing around!

    ReplyDelete
  10. haha nice dude. hella shitty computer though have fun with it!!

    ReplyDelete
  11. hahaha 800mhz
    my high school used to have these back in the day

    ReplyDelete
  12. looks funny indeed and you can always smash it with a hammer, post the video on youtube or blog about it^^

    ReplyDelete
  13. dude not bad for $100! pretty legit

    sopedish.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I get an odd thrill from messing around with old rigs myself from time to time.

    ReplyDelete